Super Hardcore Pack (V1.4 [09.09.2013])
 
пαтsυ-sαп Çevrimiçi
*
Mesajlar: 1,275
Katılım: 21-02-2013
Rep Puanı: 414


Bende yarın güncellemeyi düşünüyorum. Gereksiz modları falan silecem. Rei's minimap. Mine & Blade : Battlegear ve EnderIO modlarını eklicem. Bir kaç modu güncellicem. Mod update checkeri atacam ve içine bir tane start bat koyacağım. Start battan gircekler ve artık ingilizce yapmalarına gerek kalmıcak. Yalnız tek sorun meşgul olmam. Bazı şeyler crash verdirtiyor onlarıda duzelttircem. 20 dakkamı almaz ama meşgulum Sad
09-07-2013, 17:19
 
SBCann37 Çevrimiçi
*
Mesajlar: 886
Katılım: 19-04-2013
Rep Puanı: 74

Mümkün olduğunca güncel tutmaya çalıştığın için ekstradan rep veriyorum Big Grin Bu arada Mine And Blade'in gördüğün buglarını söylersen iyi olur ben 2 dia sword alıp blue slime'a vurunca crash veriyor mesela Big Grin
09-07-2013, 19:02
 
trksmrgc Çevrimiçi
*
Mesajlar: 10
Katılım: 13-08-2013
Rep Puanı: 0

SBCann o mod beinm bilgiim kadar sadece sol ele kalkan ve torch türü seyler yani vurmak icin kulanamazsın diye biliyorum o crash bende yiyodum AMA vurmuyınca düzeldi (kalkan sadece skeleton lardan korur zombiye dogru kalkan kaldırırsan gene crash yersin Gülümseme
09-08-2013, 19:00
 
SBCann37 Çevrimiçi
*
Mesajlar: 886
Katılım: 19-04-2013
Rep Puanı: 74

[Resim: uRtr2gJ.png]
Modun wikisinde bu varken neden sol ele vurmalık birşey almayayım?
09-08-2013, 19:06
 
trksmrgc Çevrimiçi
*
Mesajlar: 10
Katılım: 13-08-2013
Rep Puanı: 0

Bilmiyorum ancak crash veriyo ole yaparsak
09-09-2013, 11:08
 
пαтsυ-sαп Çevrimiçi
*
Mesajlar: 1,275
Katılım: 21-02-2013
Rep Puanı: 414

Mod Pack 26. Videoya göre güncellenmiştir. İyi oyunlar...
09-09-2013, 16:09
 
Evren Çevrimiçi
*
Mesajlar: 465
Katılım: 16-02-2013
Rep Puanı: 95

Forumda en güncel mod packi yaptığın için fazladan rep verdim (tekrar teşekkürler)
09-09-2013, 16:59
 
GöktürkBeyi Çevrimiçi
*
Mesajlar: 1
Katılım: 10-09-2013
Rep Puanı: 0

Öncelikle eline sağlık oyuna falan giriyorum ama create new world dediğimde oyun çöküyor crash veriyor config dosyası falan hallettim forge son sürümü ne eksik çözemedim ? Bu arada işletim sistemim ingilizce
09-10-2013, 18:09
 
Succesfly Çevrimiçi
*
Mesajlar: 3
Katılım: 28-05-2013
Rep Puanı: 0

Teşekkürler Rep Verdim
09-12-2013, 17:12
 
Pionix Çevrimiçi
*
Mesajlar: 348
Katılım: 26-08-2013
Rep Puanı: 40

teşekkürler repini verdim ama yardım edermisin attım mod packi mine&blade hata verdi neyse önemsemedim sildim girom oyuna açıom dünyayı e ye basıom ve DAN!!! shauting down internal server!!
Sad
09-12-2013, 22:14
Yeni Cevap 


Foruma Git: